Pamaréntah Kota Cimahi Meunang Penghargaan Inovasi Smart City

Pamaréntah Kota Cimahi Meunang Penghargaan Inovasi Smart City

Cimahi, Giwangkara Pamarentah Kota Cimahi (Pom kot) hasil meunang pangajen detik Jabar 2024 dina kategori Inovasi Kota Pintar Panghargaan eta dile lér poe Rebo (17/7/2024) di Hotel Trans Luxury Bandung Kota Cimahi parantos netepkeun dirina minangka kota ana berbasis Smart City salaku solusi kolaboraif pikeun ngarengsekeun sagala masalah anu muncul Hatur nuhun ka detik Jabar pa rantios masihan apresiasi ka Petikot Cimahi anu berkuminen pikeun ngalayanan masarakat," ceuk. Pit 1 Bidang Pemerintahan dan Kesejahteraan Rakyat Sekretariat Daerah Kota Cimahi, Totong Solchudin sa paratas nampi pangajen Cenah, Smart City di Kota Cimahi ngabogaan penep dimensi anu ngawengku sakabéh garis. Dimimitian tina palayanan dasar pikeun masarakat nepi ka efektivitas administrasi pamaréntahan. "Salah sahijina, urang bener-bener kudu nyubaan portal terintegrasi ngarana Polakami, dimana kabch dime Jimegrasikeun. Jadi, mang ga ngaksexna ku sakumna masara kat, "ceuk saur Totong Ka hareupna, Pamarentah Kota Cimahi baris terus mekarkeun jeung nyampurnakeun palaksanaan pendekatan smart city sabage volu si kolaboratif pikeun ngungkulan masalah kota "Tangrana tangtanganma mah teu bisa stagnasi saatos ngarampa dunya digital Suka atanapi henteu, urang kudu terus mekar saluyu jeung program pamaréntah," tandes Cenah, Smart City di Kota Cima Tetong Pamarentah Kota Cimahi ogé geus ngalaksanakeun Sistem Pamarentaban Berbasis Elektronik (SPBE) pikeun ngaronjatkeun efisiensi) jeung efektivitas palayanan publik Pamaréntah Kota Cimahi ngagunakeun sababaraha aplikasi Sistem Pamarentahan Berbasis Elektronik (SPU) jumlahna aya 144 aplikasi kalayan detil 50 aplikasi palayanan administrasi pamarentah jeung 55. aplikasi palayanan publik Palaksanaan SPDE geus ngaronjatkeun efisiensi jeung efektivitas dina ngokolakeun administrasi pa maréntah. Aplikasi anu diciptakeun ngagampangkeun akses sareng nyebarkeun impormasi pangaturnia, kukituna ngagancangkeun proses pengambilan kapurasan sareng ngalaksanakeun tugas pamarémah. Sa lianeta, SPRE ogengatonjatkeun transparansi, akuntabilitas jeungngaronjatkeun kualitas palayanan publik. ( Edyy M. Dimyati)